8/7 Ny dag för grabbarna i Laxsviten

Nu är hela laxsviten vaken och håller på att dona med utrustning. Linvändning,krokslipning,flugbindning och den obligatoriska kebab pizzan.
Det ser ut som gårdagen med vattenföringen och allt tyder på samma typ av fiske, men det vet man aldrig förens man släpat ner gammkroppen och kastat en repa.

Personligen så är kroppen helt ur fas, vaknade redan 11:30 efter hela tre timmars sömn med rännskita och sköna spyattacker. Fy vad det är okul men känner mig bättre nu och ska försöka äta nått och sova lite innan jag går ner, tror att jag kan hålla mig lugn till framåt  21 tiden iallafall.

Resten av gänget i "sviten" är tokheta och jag tror att nån lyfter sin första trippel i natt.



//oLLe

Kommentarer
Postat av: Dahl

Hej på er fiskare.Perfekt att få "internet fiska" lite.Jag Jobbar nästan hela sommaren så mitt Laxfiske får bli sensommar fiske.Följer din blogg och det blir man ju väldigt mycke mindre fiske sugen av. Vi hörs Dahl.

2008-07-08 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0