Ny dag...9/7 håller flytet i sig för sviten?

Nu är vi hetare än någonsin!  Alla i sviten är i topptrim efter nattens rockenroll trots att Mathias tömde lagret på 7,2or efter sin trippel tidigt i går.



Riktigt skönt var att alla i sviten fick fisk i går Jonas dubbel värmde extra fint i våra laxhjärtan.



Per fick ochså lax som sagt och hans nya personliga rekord är numera 12800gr



Min lilling på fyra kilo var viktig då jag var så jävla trasig men ändå orkade fiska, den är numera mat.



Ja ja detta är som sagt historia och nu börjar en ny dag med helt nya förutsättningar, ja vissa rutiner måste surjämtarna ha ordning på och det är kebabpizza och blädra i en aktuelltrapport från 86.
Vatten föring ser ut att bli likadant som i går och vi får hoppas det har stigit fisk idag med!

Jag tror mig veta att nån i sviten fiskar fullt igen ;)

//oLLe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0