Så var resan över för denna gång.

Ja vilken otroligt rolig vecka det var, bo och fiska ihop med Simonsson, Nässen och Holmlund kan bara bli askulT.
Vi fick tillsammans 16 Laxar vilket måste ses som sanslöst flyt.
Holmlund det gamla oraklet fick 6st Nässen fick 3st Simonsson 3st och jag fick 4st. Störst 12800gr minst 3000gr

Till er som ska upp och fiska så funkar stadsidan bäst under 300m2 iallafall under veckan som var. Vi fick fisk på så lågt vatten som 150m3.

Riktigt kul är ochså att Nipstadsfisket alltid levererar nya laxfiskare, natten som var fick en av Tony Ekholms polare sin första larre...Grattis Rådman, nöta lönar sig alltid.

Nej nu ska jag resa vidare på semester och vi i Sviten tackar våra groupisar för all uppmärksamhet.

//Per,oLLe,Jonas,Mathias

Jo just det jag har sumpat avgasröret på bilen så hör ni nått som vrålar jävlaranamma i skogarna så kan ni alltid komma och hälsa.

   

Kommentarer
Postat av: Marre

Hejsan oLLe!

Vad var det för färg på flugorna som gick bäst,svart eller vita?

Fiska en sån solle räv som Mats Hedberg blankt trotts 4 nätter irad?

2008-07-12 @ 21:29:09
Postat av: oLLe

Matihas och Jonas körde vitt Per körde grönt,svart och jag körde skunken..Svartvit med silverkropp.

Så flugfärger e nog inte det viktigaste.



Tyvärr så var Hedberg tvungen att lämna WO denna gång pga familjeskäl, annars hade han garanterat rockat fett.

2008-07-12 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0