Premiärtur

Faan vad kul när man investerar i något som vart helt rätt, denna fiskepryl kommer att bli min nya favorit där jag tidigare kört med flytring, äntligen ska man nu slippa blåskattar och kramp i fötterna.
Då den har helt plan botten så är den otroligt stabil och det är lagomt utrymme för fiskegrejor.
Från det man plockar ur den ur väskan och pumpat upp tre kammrar så har det max gått 10min för att sedan paddla ut och dra en feting, packa ihop prylarna tar ochså max 10 min för att sedan slänga upp väskan på axeln och dra  på krogen. Paddeln jag köpte för hela 58kr var tyvärr bara ankskit så jag drar en repa till biltema och köper en "lyx" variant för 170 spänn som är 210 och delbar.
Om nu bara allt hållerihop på jobbet och jag kan sluta i normaltid så blir det en "riktig" fiskepremiärtur i morgon eller till helgen....
Den som dör med mest grejor vinner, visst var det så?? ;))





//oLLe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0