Begrundar tillvaron

Sitter i sommarstugan och internettfiskar under blåhimmel, nog kan man ha det bättre än så...eller? Tänk om man fått legat och sovit efter en natts härligt fiske ändå.
Tänkte somsagt åka iväg på nått dagfiske i solle men som det ser ut nu så avstår jag det så länge solen tenderar lysa utan molntäcke. Men jag har ångrat mig förr ;)

Nu blir det istället att klippa gräs och det ska gudarna veta att det är ingen liten tomt jag ska dra av.


Iallafall ska det bli spännande och se om veckans gäng träffat på någon Lax inatt, känns otroligt om det inte skett då dessa herrar som är där nu tillhör dom absolut vassaste laxfiskare jag mött i mitt liv.

Nej nu måste jag dra till någon bensinpump och fylla dunkarna men jag återkommer.

//oLLe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0