Godmorgon

Ja då var första passet på miniveckan över och man kan sammanfatta det hela med ett kanon fiske till mörkret kom sen ett minirace vid 4 tiden.
Kom upp lagom till 18.00 och då visade det sig att vattnet börjar grummla lite och det pga av konstant regnade ;)) i flera dagar. Kanon vatten på 430kubbar och valet var enkelt då kanalen gick för tungt.
12 pigga drog igång fisket på stadsidan kl19 och direkt kom fisket igång, en hel del sköna drillningar och till publiken på brinken även ett gäng på stången.
När det sedan vart mörkt och regnet gasade på i värsta monsunstuket så avtog fisket och kom först åter vid 04 då Holmlund gnissade upp en rackare på styva 15 pannor.
Själv var jag i kanalen från kl01 då dom sänkte vattnet till 350 och jag trodde på kanonfiske där då det var helt orört, nu vart det bara brända fiskar där förutom Nicklas lillax som ochså högg vid 4.

Min Larre kom upp vid 21:30 tiden och vägde 8460gr och det är alltid lika kul med fisk i frysen.
Ny kväll snart och jag hoppas att det ska generera i en rolig kväll det med....



Skitfiske på er

//oLLe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0