Nyäten

Ja visst är Laxfiske fantasiskt kul, först får man leka med maten med spöet och för att sedan äta en härlig grillfilé med ett riktigt gott Tjeckiskt öl.
Nu blir det till att smutta på en virre för att sedan ta igen förlorad sömn!! Eller är det onödig lyx när man har semester?

Världens skönaste gäng kommer till Sollefteå nästa vecka för att ha trevligt tillsammans, tyvärr fick jag inte möjligheten iår att bo ihop med orginal Sviten gänget (Simonsson,Holmlund och Nässen) ni vet dom riktiga surjämtarna som jag fick möjligheten att rocka tillsammans med  förra sommaren.


..................Morgon pigga efter en trippel och en dubbel...................


Sen är även Umegänget där, nog e man lätt avundsjuk nu. Ska försöka att ta mig upp någonting för att köra dagpass och känna lite gemenskap om jag nu inte får för mig att åka till Boden eller Karleby.

Men en sak som är säker är att jag nu ska lata mig i helgen och försöka att inte tänka mer än nödvändigt på Laxfiske.....ähh skojja bara...ska tänka Lax och lata mig.



Trevlig helg.

//oLLe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0