Salmon Dance

Visst e det nått specielt med Fredagar?? Har just knaprat grillat och lapat rövin och nu startar året konsert i krokarna kring sommarhuset, förmodligen den endaste spelningen för året men troligt ochså den bästa!
Synd att ni inte kan vara närvarande..LoL



Imorgon e det bestämt att oLLe ska glida på luftmadrass i Stödsjön och bara njuta av tillvaron då det skulle lysa sol hela dan, vem vet om han inte får en mjukglass på eftermiddan. Hoppas! Sen är Söndagen vikt åt räv på järn för att sedan åter titta på Laxälvar.
Det blir förmodligen ett par pass i Ljungan om det inte skulle gå vatten i Solle, känns ganska hett på mitt å svÄrdans ställe för tillfället då det tenderar att gå vatten nästa vecka.

Näe nu ska jag dra ett riff till !!!!!!

Ha ett.

//oLLe


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser grymt ut olle !! vilken pose "släng dig väggen blackmore" och efter ett par pilsner till så lät det ännu bättre.....nu har du min e-mail så har några kort så blir jag glad om du kan skicka över dessa.HJÄRTLIGA HÄLSNINGAR LAXBERG AVESTA

2009-07-20 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0