En natt till.

Japp då har jag åter nött ett pass i denna alltid lika roliga älv och igentligen så borde det om man ser till kvällen/nattens förutsättningar ligga minst en Lax i någons frysfack denna vackra morgon. (450m3-330m3 Kalle med Uppsalaligan en vansinigt hopvikt Holmlund och en nykter Freddan) Men nu blidde det inte så och jag skyller på att det var Måndag och Tisdagar alltid är bättre när det gäller sprängstensspinnfluga.

Senare ikväll kommer andra delen av sveriges snyggaste fiskeklubb? Berga å Bergman så då ska första filén kapas upp....sådäså.

Nej nu ska jag ta mig en dusch och sen gå ett varv på byn och spana lite kortkort!



//oLLe inifrån laxsvitens på tok för varma rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0