Laxfiskebloggen

Tanken igentligen med denna blogg var att vi i fjol ville att alla som inte är på plats skulle få känna nappen, det var sedemera enkelt att ta upp bloggen även i år!
Nu nappade det sämmre och det är laxfiske i ett nötskal......Ibland får man faktiskt köpa lax på konsum :)

Nu tänkte jag kanske utveckla denna blogg lite till och även dela med mig av övrigt fiske jag pysslar med vi får se.

Som dom flesta fattar så har jag ett löjligt intresse för denna sköna avkoppling och jag är aktiv 365 dagar per år även om jag inte fiskar alla så mentaltränar jag.



På vintern är det pimpeltävlingar som gäller och jag har faktiskt 2004 fått stått överst på ett SM.
Sommarn är vigd till laxfiske och allmän avkoppling.
Höst och vår är det Öring och att leta den där kvinnan som vill bo med mig....hohoho

Häng med vetja om ni vill jag kommer att uppdatera så fort jag bara har nått roligt att komma med.
Samtidigt vill jag tacka alla trevliga människor runt och omkring Nipstadsfisket, man känner sig alltid så otroligt välkommen.
Föreningen,laxfiskarna,det suveräna boendet,människorna i stan som man liksom lärt känna lite...ja hur trevligt som helst...jo till och med kinakrogen var bra i år....

Skitfiske på er

//oLLe

Kommentarer
Postat av: rådman

hej olle och tack för dit bloggande. jag tror att jag pratar för alla som följT ditt bloggand & kommer att följa ditt fortsatta bloggande...... vi längtar efter dina vridna tankar. Tack för att ni lämnar kvar laxen till oss iår. Förra året gjorde ni ju rent hus på nipsta. SKIT FISKE på dig önskar Rådman

2009-06-26 @ 21:23:30
Postat av: Anonym

hej olle och tack för dit bloggande. jag tror att jag pratar för alla som följT ditt bloggand & kommer att följa ditt fortsatta bloggande...... vi längtar efter dina vridna tankar. Tack för att ni lämnar kvar laxen till oss iår. Förra året gjorde ni ju rent hus på nipsta. SKIT FISKE på dig önskar Rådman

2009-06-26 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0