Så här kan dom se ut.

Berga och jag är vakna och inväntar nattens race ;) Vi har packat oss ur rummet och försöker numera göra allt för att inte dö i denna värme.
Just nu gär det 379m2 och risken finnas att vi får så lågt som 230 inatt, men vi tror ändå på några roliga drillningar.
Just torsdagen denna vecka brukar vara hetast ;)) Man vill jhu gärna hoppas det i allafall.

Här kommer bilden på årets första larre i solle och självklart var det Berga som landade den.




Hälsningar från oss vakna
//oLLe å B

Kommentarer
Postat av: Patric Johansson

Tjena Olle

Trevlig Blogg!!

Jag håller på att bygga en ny hemsida till sollefteå Fiskevårdsområde och det enda som nu inte är klart är att föra över sommarens bokningar men sen lägger jag ut den.

Jag skulle uppskatta mycket om du kunde skicka mig bilder på förra nattens laxar om du har dem och hellst då i orginalstorlek så jag kan hantera storleken på dem själv till hemsidan...

Det var jag som var ner och smög med kameran igår kväll vid kanalen...



Skitfiske i kväll på er!!



//PJ

2009-06-25 @ 15:29:49
Postat av: Tobbe

oLLe! Tack för de här da..nätterna! Alltid lika uppmuntrande och optimistiskt när du kravlar sprängsten. Lägg gärna över hela filmningen (oredigerad) till mig. I helgen hoppas jag att någon begåvad människa draggar efter parkbänken elr vad nu laxrackarn snodde in sig i. Själv blir jag skeppsbruten på en öde ö Storfinnsjön med mitt barnbarn som ännu ej är sönderfiskad, till skillnad från junior (Trotte) som börjar skaka och får konstiga utslag när jag säger "fisk". Ha de TM

2009-06-25 @ 17:19:39
URL: http://www.mardbergs.com
Postat av: Hasse Sjöberg

Det var tur att "laxkungarna" kom upp och visade hur man skulle göra!

Jag och Danne hade ett makalöst halvt dygn i Älvkarleby med massor av drillningar, håvade och en del felkrokade.

Tack för trevligt sällskap!

//Hasse Sjöberg, Uppsala

2009-06-25 @ 22:53:31
Postat av: michael axberg

oLLe ! hoppas du har en massa kort i solle så vi får följa dina äventyr.grymt spännande att följa din blogg.den rockar väldigt grymt.berga ! tur att du fick sova några timmar längre än mig när vi slaggade på parkeringen i älvkarleby.nu hade du mera energi att bända upp första laxen i solle.skämt åsidå ett stort grattis till laxen,å det känns som att det kommer fler....hälsningar LAXBERG AVESTA

2009-06-26 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0