Stök å Bök

Exakt varje gång jag ska åka iväg på fiskeresa så blir det ett jävla stökande å bökande. Nu är jag mest brydd varför jag har lastat in så otroligt mycke grejor i bilen, man kan tro att jag ska flytta från stan......Visserligen ska jag efter solle trippen direkt dra till Norge men nån måtta få det va eller??

Nu sentomsider så vet inte freddan om han får nått kort ikväll och därför kan jag lätta tidigast 16:00 härifrån och då hamnar jag i den klassiska tidsnöden....Oj vad det är jobbigt att ha semester.

Vi träffs vi trivs.

//oLLe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Olle! kör hårt med "skunken" ikväll! skitfiske på er /mvh Roger

2009-06-22 @ 15:32:46
Postat av: klas

Jag kommer upp i natt å kollar. Inför torsdagen.

2009-06-22 @ 18:04:21
URL: http://orez.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0