Äntligen ledig?

Fick möjligheten att åka upp till solle i morrn och på Lördag för lite nötande igen. Så nu har det bundits nya skunkar och byggts ett nytt spö från grunden då jag efter analys av min förra vända helt klart konstaterat att min gamla trotjänare efter slutet på förra sässongen vart i kortaste och styvaste laget :((



Hittade en gammal krysslindad 14fotare som efter ett jäkla bestyr nu är klart för en premiärtur, känns som det inte kan bli värre då jag sist lyckades med att bränna 5 firrar som igentligen skulle håvas. Jo jag fick en och det är jag grymt glad för och jag kan intyga att den var mycket god på mackan.

Kommer upp efter jobbet i morgon eftermiddag och det är inte helt omöjligt att det blir även Söndag natt då jag ogärna lämnar nipstadsfisket med en massa frågetecken.

//oLLe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0