Bränd i natt, snygg i dag?



Efter mycket om och men så har jag ett par dagar fritt till fiske i Solle, började i går Söndag med kanonförutsätningar både när det gäller vatten och sällskap.

Kvällen började med 350 m3 och slutade med 440m3  jag beslutade att köra stadsidan då det var knökfullt av ivriga fiskare i kanalen.
Man kan väll sammanfatta kvällen med att det var sådär beslut då Martin Söderberg rockade fett i kanalen med två riktigt snygga laxar samt att det kom upp ytterligare en. Även Klas jallade med ett par stycken...

Ja och själv lyckades jag bränna två laxar vilket inte känns helt okej, men förhoppningsvis så skall jag lyckas frysa in ett par skallar innan veckan är slut.

Ikväll kommer Christian och gänget från umeå och hela Lindklanen så nog ska det komma upp någon rackare i natt.

Vatten finns det och tyvärr kommer nog flödet vara för hårt för kanalfiske men å andra sidan helt kanon för stadsidan..

Nej nu blir det ett par hof och en powernapp!

// oLLe


Kommentarer
Postat av: L-A Rådman

Skönt & se att det äntligen händer lite på den här sidan. Hoppas ni har knotthattar med er :). Det var tungt för dom som va utan förra veckan :)))). SKITFISKE PÅ ER ALLA !!!!

2010-07-12 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0