Nytt hopp!

Vaknar efter en riktigt trevlig natt, smolken i bägaren skulle kanske vara att jag inte hade det minsta kill i grejorna trots perfekta förhållanden. Vad nu det beror på vete faaan men det är väll bara att ladda ny energi och reda ut det hela.

Jag kliver på sista natten på denna tur och lovar mig själv att gnida upp minst en.

Extra lattjolajban var det för Crille och Niklas som var kungar för en natt! Crilles Öring på 6,5kg fick mig att dreggla i minst 2 timmar och efter Nicklas dubbel på Lax 8000gr och 12850gr var lyckan total.
Nu är det bara Oskar som är fisklös i år men det skall avhjälpas med lite köttfärs och värstingflugor.



Öring 6,5


//oLLe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0