Slagen man gör så gott han kan

Det är bara konstatera att man är totalt oduglig, en kort analys från ekke och mig! Tur det finns kungar som Christer Berglund som lyckas fiska fullt när det inte finns fisk....Riktigt snyggt jobbat...

Själv la jag allt fiske i kanalen förutom en stund mitt i svartnatten då jag fiskade en stund på stadsidan och självklart så drar jag på en felkrokad...
Jag la verkligen ner min själ inatt och gick och la mig vid 6tiden i morse med en rygg som numera känns tvådelad.

Ikväll och natt lovar dom 270-300m3 och jag lägger tiden på stadsidan denna gång då jag sett fisk under dagen och det är inte vanligt detta år :)

Nej nu ska jag stridsova en timme eller två....Jo just det, ny spöet böjer sig när man drillar!!! Ganska fränt att man har ett sånt nu.



//oLLe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0